Ο Απόστολος Χρήστου θα συμμετάσχει και σε δεύτερο αγώνισμα στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Βραζιλίας, καθώς εκτός των 100μ. ύπτιο σήμερα έπιασε και το όριο για τα 200μ., στην ίδια κατηγορία.
Ο Χρήστου κολύμπησε την απόσταση σε χρόνο σε 1:58.07 στη διάρκεια της πρώτης ημέρας του μίτινγκ της Στοκχόλμης, σημειώνοντας παράλληλα τη δεύτερη καλύτερη επίδοση όλων των εποχών στην Ελλάδα και βελτιώνοντας το ατομικό ρεκόρ του, που ήταν 1:59.61 και το είχε πετύχει στις αρχές Μαρτίου, στο ΟΑΚΑ.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












