Skip to main content

Μεντιλίμπαρ: Ελπίζω να έχουμε τον Ελ Κααμπί στον πάγκο, κλειδί η ένταση

INTIME SPORTS /ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΑΡΟΠΟΥΛΟΣ

Ο Ισπανός προπονητής του Ολυμπιακού τοποθετήθηκε για τον αυριανό αγώνα με την Μπάγερ Λεβερκούζεν

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Ολυμπιακός θα δώσει τη νύχτα της Τρίτης (20/1, 22:00) τον κρισιμότερο έως τώρα αγώνα του στο εφετινό Champions League, αντιμετωπίζοντας την Μπάγερ Λεβερκούζεν στο πλαίσιο της 7ης αγωνιστικής στη League Phase.

Οι «ερυθρόλευκοι» χρειάζονται μόνο νίκη για να ελπίζουν σε συνέχεια στη διοργάνωση και ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ το ξέρει καλύτερα από τον καθένα.

Στη συνέντευξη που παραχώρησε ενόψει της αναμέτρησης με τις «ασπιρίνες» ο Βάσκος τεχνικός ήταν ολιγόλογος, υπογραμμίζοντας ότι «κλειδί του αγώνα θα είναι η ένταση», που θα κάνει τον αντίπαλο «να νιώσει πως είναι δύσκολο να παίξει στο γήπεδό μας».

Αναφορικά με την περίπτωση του Αγιούμπ Ελ Κααμπί αλλά κι εκείνη του Γιάρεμτσουκ (είναι αμφίβολος), ο Μεντιλίμπαρ απάντησε ότι «δεν ξέρω αν θα τους έχω διαθέσιμους. Θα περιμένουμε σήμερα να δούμε πως νιώθει (ο Ουκρανός). Ο Ελ Καμπί ταξιδεύει κι ελπίζουμε να τον έχω στον πάγκο. Βασικός δεν θα είναι γιατί έπαιξε στον τελικό, αλλά φανταζόμαστε ότι θα φτάσει εγκαίρως για να είναι στην αποστολή».

Ως προς την περίπτωση του Λορέντσο Πιρόλα, επιβεβαίωσε ότι ο Ιταλός κεντρικός αμυντικός «είναι διαθέσιμος κι αύριο θα δείτε αν θα έχουμε αλλαγές».

Όσο για το αν θα μπορέσει η ομάδα του να ξεπεράσει άμεσα τον αποκλεισμό από τη συνέχεια του Κυπέλλου Ελλάδας, επισήμανε: «Στο τελευταίο παιχνίδι μάς έλειπε η ένταση. Πρέπει να μπαίνουμε δυνατά κι αυτό είναι σημαντικό στοιχείο για μας. Δεν μπορούμε να περιμένουμε τι θα κάνει ο αντίπαλος. Θέλουμε να δείξουμε την κυριαρχία μας κι αυτή είναι η πρόθεσή μας».

Για την Λεβερκούζεν παρατήρησε ότι «είναι επιθετική ομάδα, ειδικά στα άκρα. Οι κεντρικοί τους παίκτες επίσης είναι πολύ επιθετικοί. Θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στην άμυνα. Αλλά όπως είναι επιθετική, ενδεχομένως αυτό να είναι αδυναμία ανασταλτικά κι αυτό θα επιδιώξουμε να εκμεταλλευτούμε».

Από τους ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού στο πάνελ της συνέντευξης Τύπου παρέστη ο Ζέλσον Μάρτινς.

«Καταλαβαίνουμε όλοι την πίεση, γνωρίζουμε πόσο μεγάλη ανάγκη έχουμε τους τρεις βαθμούς, αλλά μας δίνει και δύναμη αυτή η πίεση γιατί ξέρουμε πόσο πολύ θέλουμε να συνεχίσουμε στο Champions League. Είναι τελικός για εμάς», υπογράμμισε.

«Έχουμε μιλήσει για το πόσο σημαντικό είναι να μπούμε δυνατά. Το έχουμε δείξει σε όλα τα ματς ότι θέλουμε να πιέζουμε ψηλά και να κάνουμε δυνατό ξεκίνημα. Όλη η ομάδα αυτό που θέλει είναι να κάνει ένα ωραίο παιχνίδι και όλοι θα προσπαθήσουμε γι΄ αυτό, το υποσχόμαστε. Αν η ομάδα είναι καλά, τότε κάθε παίκτης θα είναι καλά».

Αναφορικά με τον ίδιο και την πολύτιμη συνεισφορά του με τα γκολ που έχει πετύχει, ο Πορτογάλος είπε ότι «είμαι εδώ για να βοηθήσω με οποιονδήποτε τρόπο, δεν ξέρω αν είναι πιο σημαντικό το γκολ. Σημασία έχει η νίκη της ομάδας κι εγώ νιώθω 100% υγιής κι έτοιμος να τη βοηθήσω να πετύχει τον στόχο της. Από την πλευρά μου, θα κάνω ό,τι μπορώ».

Για να καταλήξει λέγοντας: «Πάντα θέλουμε να κάνουμε ευτυχισμένους τους οπαδούς μας, αυτός είναι ο στόχος μας όταν παίζουμε στο «Γ.Καραϊσκάκης». Θα κάνουμε τα πάντα για τους φίλους του Ολυμπιακού».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.