Skip to main content

«Καμπάνα» πέντε μηνών εκτός γηπέδων στον Βαγγέλη Μαρινάκη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ποινή πεντάμηνης απαγόρευσης εισόδου στους αγωνιστικούς χώρους επέβαλε το πρωτοβάθμιο πειθαρχικό όργανο της Super League στον Βαγγέλη Μαρινάκη.

Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού τιμωρήθηκε επίσης με πρόστιμο 30.000 ευρώ και άλλες 7.000 επιβλήθηκαν στην ερυθρόλευκη ΠΑΕ, για τα όσα γράφτηκαν εναντίον του στο φύλλο αγώνα πρωταθλήματος με τον Άρη.

Η ενημέρωση από τη διοργανώτρια αρχή αναφέρει: 

«Tο Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο πήρε την παρακάτω απόφαση:

Α/ ΠΑΕ Ολυμπιακός, Ε. Μαρινάκης (Πρόεδρος – Μεγαλομέτοχος): «Βάσει των αναφερομένων στο από 21/02/2021 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 21/02/2021 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα, και στην υπ’ αριθ. πρωτ. 1003/2/96/1/12-ιθ από 23/02/2021 Έκθεση της Αστυνομίας»:

Επιβάλλει στην ΠΑΕ Ολυμπιακός συνολική χρηματική ποινή επτά χιλιάδων (7.000,00) ευρώ. Επίσης, επιβάλλει στον κ. E. Μαρινάκη συνολική ποινή απαγόρευσης εισόδου στο γήπεδο για πέντε (5) μήνες και χρηματική ποινή τριάντα χιλιάδων (30.000,00) ευρώ».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.