Μετά τον Ντούσαν Βλάοβιτς, ο αρχηγός Χέρμαν Πετσέλα και ο επιθετικός Πάτρικ Κουτρόνε είναι οι επόμνεοι ποδοσφαιριστές της Φιορεντίνα που διαγνώστηκαν θετικοί στον κοροναϊό.
Αυτό γνωστοποιήθηκε από τον ιταλικό σύλλογο με επίσημη ανακοίνωση. Εκτός από τους παίκτες και ο φυσιοθεραπευτής των «βιόλα», Στέφανο Νταϊνέλι, βρέθηκε να έχει προσβληθεί από το νέο ιό.
Η ομάδα της Τοσκάνης, πάντως, έχει διευκρινίσει ότι άπαντες οι νοσούντες βρίσκονται σε καλή κατάσταση στα σπίτια τους, στη Φλωρεντία.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











