Skip to main content

Ο Γιαννίκης ζήτησε συγγνώμη από τον κόσμο της ΑΕΚ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συγνώμη από τον κόσμο της ΑΕΚ για τη «βαριά» ήττα από τον Παναθηναϊκό ζήτησε ο Αργύρης Γιαννίκης μετά το 3-0 στη Λεωφόρο.

«Κατ’ αρχήν συγνώμη από τον κόσμο για το αποτέλεσμα. Τα δυο γκολ έφεραν κατάρρευση κι αυτό στοίχισε στο ματς», τόνισε ο τεχνικός της ΑΕΚ, ο οποίος σε ερώτηση για τα γκολ που δέχθηκε η ομάδα του επισήμανε:

«Το πρώτο είναι ένα πέναλτι που δεν κάνεις τάκλιν στην περιοχή. Το έχουμε συζητήσει. Μετά στο δεύτερο γκολ υπήρχαν χαμένες μονομαχίες. Πολλές χαμένες μονομαχίες κι αυτό κόστισε».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.