Κανένας αθλητής που συμμετέχει στο ΝΒΑ δεν θα έχει προνομικακή μεταχείριση ως προς τη γραμμή προτεραιότητας για το εμβόλιο κατά του Covid-19, όπως έκανε γνωστό προς όλες τις ομάδες η διοργανώτρια αρχή.
Ό,τι ακριβώς προβλέπει η νομοθεσία για όλους τους πολίτες στη διαδικασία του εμβολιασμού θα τηρηθεί και για τους παίκτες του ΝΒΑ, όπως αποκάλυψε το ESPN.
Σύμφωνα με το έγκυρο αμερικανικό δίκτυο η Λίγκα απέστειλε έγγραφο σε όλες τις ομάδες με το οποίο απαγορεύει ρητά τη γραμμή προτεραιότητας, έτσι ώστε σε κανέναν αθλητή να μην χορηγηθεί το εμβόλιο, προτού έρθει η σειρά του.
Εξηγεί η διοργανώτρια αρχή ότι σε τέτοια περίπτωση θα υπήρχε πρόβλημα με τον οργανισμό υγείας των ΗΠΑ, καθώς προηγούνται οι ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία άνθρωποι.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











