Skip to main content

Super League: Ο Παναθηναϊκός υπέγραψε για την Κεντρική Διαχείριση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Υπογράφηκε σήμερα η συμφωνία ανάμεσα στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός και τη NOVA, με την οποία οι «πράσινοι» θα συμμετέχουν στην Κεντρική Διαχείριση Τηλεοπτικών Δικαιωμάτων για τη διετία 2017-19.
 
Η εξέλιξη αυτή συνιστά θετική εξέλιξη για τη Λίγκα, αφού επιθυμία του συνεταιρισμού και της συνδρομητικής τηλεόρασης ήταν στην επέκταση της Κεντρικής Διαχείρισης να συμμετέχει και η ΠΑΕ Παναθηναϊκός.

Σε δήλωσή του για το θέμα ο πρόεδρος της Λίγκας, Γιώργος Μποροβήλος, υπογράμμισε πως «αποτελεί μια θετική εξέλιξη η συμμετοχή της ΠΑΕ Παναθηναϊκός στην Κεντρική Διαχείριση Τηλεοπτικών Δικαιωμάτων της Super League μέχρι και το 2019. Το ποδόσφαιρο μπορεί να προοδεύσει μόνο μέσα από ένα πνεύμα συνεργασίας και συναίνεσης, ιδίως στα μεγάλα ζητήματα κοινού ενδιαφέροντος, όπως οι χορηγικές συμφωνίες και το τηλεοπτικό συμβόλαιο».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.