Skip to main content

Βόλεϊ: Νίκησαν τα φαβορί στις γυναίκες

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με νίκες προχώρησαν τα φαβορί στο πρώτο μέρος της 10ης αγωνιστικής της Α1 γυναικών.

Ο Ολυμπιακός έκανε «περίπατο» στην Θεσσαλονίκη, όπου επιβλήθηκε με 3-0 του Αίαντα Ευόσμου, ενώ με το ίδιο σκορ ο ΑΟ Θήρας επιβλήθηκε της ουραγού, ΑΕΚ. 

Ο Πανναξιακός, τέλος, αν και βρέθηκε να χάνει εκτός έδρας από την Θέτιδα Βούλας, πέρασε στην αντεπίθεση και με 3-1 σετ πήρε το «τρίποντο».

Με το ίδιο σκορ επιβλήθηκε και ο Άρης του Μαρκόπουλου (3-1), ενώ η «αυλαία» της αγωνιστικής θα πέσει αύριο με τους αγώνες, Παναθηναϊκός-Μακεδόνες Αξιού (14:30) και Ηλιούπολη-Ελπίς Αμπελοκήπων (17:30).

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.