Στο λιμάνι του Πειραιά κατέπλευσε χθες το βράδυ το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Blue Star Delos», καθώς θετική στον κορωνοϊό βρέθηκε Γαλλίδα που συνόδευε 24 Γάλλους μαθητές με προορισμό τη Σαντορίνη.
Από την συγκεκριμένη γυναίκα είχε ληφθεί δείγμα κατά την άφιξή της στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, οι Γάλλοι μαθητές μαζί με τη συνοδό τους μεταφέρθηκαν σε ξενοδοχείο καραντίνας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












