Skip to main content

Βουκουρέστι: Τέσσερις ασθενείς με Covid-19 έχασαν τη ζωή τους από πυρκαγιά

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Πυρκαγιά ξέσπασε σήμερα στο κεντρικό νοσοκομείο του Βουκουρεστίου, όπου νοσηλεύονται ασθενείς με Covid-19, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους τέσσερις άνθρωποι, ανακοίνωσε η υπηρεσία της Ρουμανίας για τις έκτακτες καταστάσεις (ISU), λιγότερους από τρεις μήνες αφού σε άλλη πυρκαγιά σε νοσοκομείο της Πιάτρα-Νεάμτς είχαν σκοτωθεί 10 ασθενείς.

«Τρεις ασθενείς εντοπίστηκαν νεκροί και ένας τέταρτος πέθανε στη συνέχεια», δήλωσε ο υφυπουργός Εσωτερικών Ραέντ Αραφάτ, διευκρινίζοντας ότι πρόκειται για ασθενείς με Covid-19.

«Περίπου 120 ασθενείς που βρίσκονταν στην ίδια πτέρυγα απομακρύνθηκαν», επεσήμανε ο Μπόγκνταν Τόμα εκπρόσωπος του ISU.

Προς το παρόν δεν είναι γνωστά τα αίτια της πυρκαγιάς, πρόσθεσε ο ίδιος.

Στις 14 Νοεμβρίου δέκα ασθενείς με Covid-19 έχασαν τη ζωή τους από μεγάλη πυρκαγιά που ξέσπασε στη μονάδα εντατικής θεραπείας του νοσοκομείου της Πιάτρα- Νέαμτς.

Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ-, AFP, Reuters

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.