Skip to main content

«Ισχυρή καταδίκη» της Ουάσιγκτον στη μεταγωγή του Δ. Κουφοντίνα

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την έντονη αντίδραση της Ουάσιγκτον προκάλεσε η απόφαση του υπουργείου Δικαιοσύνης για τη μεταγωγή του Δημήτρη Κουφοντίνα στις αγροτικές φυλακές του Βόλου.

Η εκπρόσωπος του State Department, σε δήλωσή της, μετέφερε την «ισχυρότατη καταδίκη» της αμερικανικής κυβέρνησης τόσο στις πρόσφατες άδειες όσο και στη «χαλάρωση» των συνθηκών κράτησης του εκτελεστή της «17 Νοέμβρη».

Η Χέδερ Ναουέρτ υπενθύμισε επίσης, ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος έχει καταδικαστεί για 11 ανθρωποκτονίες, μεταξύ των οποίων και ενός Αμερικανού αξιωματούχου.

Δεν παρέλειψε, ακόμη, να αναφέρει ότι η δράση του «ενέπνευσε και την επόμενα γενιά τρομοκρατών» στην Ελλάδα.

Ανάλογη αντίδραση είχε και ο πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα, Τζέφρι Πάιατ, ο οποίος μέσω Twitter, εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του.

Ο Αμερικανός διπλωμάτης προχώρησε σε μία σειρά «αναδημοσιεύσεων» (retweet), στις οποίες στηλιτεύεται τόσο η μεταγωγή του Δημήτρη Κουφοντίνα, όσο και οι άδειες που λάμβανε κατά καιρούς.

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.