Συγκέντρωση έξω από τα γραφεία του Συνδέσμου Ελλήνων Βιομηχάνων (ΣΕΒ) πραγματοποίησαν εργαζόμενοι και συνδικαλιστές μετά από κάλεσμα των Εργατικών Σχημάτων – Παρεμβάσεων – Κινήσεων.
Οι συγκεντρωμένοι κατήγγειλαν, τους εκβιασμούς, που όπως λένε, υφίστανται από τις εργοδοσίες τους.
Οι συμμετέχοντες στράφηκαν κατά των αναγκαστικών αδειών και της μη καταβολής μισθών, που υποστηρίζουν ότι εφαρμόζονται σε πάρα πολλές επιχειρήσεις ως μέτρα πίεσης.
Στη συνέχεια οι συγκεντρωμένοι πραγματοποίησαν πορεία ως τη Βουλή.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












