Σε φυσιολογικά επίπεδα έχει επανέλθει η μετοχή της Ιατρικό Αθηνών, μετά το αιφνίδιο άλμα έως τα 2,19 ευρώ.
Τα «fake» σενάρια περί δημόσιας πρότασης ή εξαγοράς από funds διαψεύστηκαν κατηγορηματικά από τη διοίκηση τόσο μέσω επίσημης ενημέρωσης στην ιστοσελίδα του Εuronext, όσο και δια φυσικής παρουσίας στη χθεσινή Γενική Συνέλευση.
Έτσι, η τιμή στο ταμπλό επέστρεψε στα νορμάλ επίπεδα της Τετάρτης, δηλαδή στο 1,7 ευρώ.
Γ.Χ.
(Τα παραπάνω αποτελούν προϊόν δημοσιογραφικής έρευνας και δεν συνιστούν προτροπή για αγορά, πώληση ή διακράτηση οποιασδήποτε μετοχής)
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











