Ξεκίνησε, με τους εισηγητές των κομμάτων και με κανονικές διαδικασίες, στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, η επεξεργασία επί της αρχής του αναπτυξιακού νομοσχεδίου.
Όπως αποφασίστηκε κατά πλειοψηφία, την Τρίτη στις 12:00 θα κληθούν να καταθέσουν τις απόψεις τους οι αρμόδιοι συνδικαλιστικοί φορείς. Την Τετάρτη θα γίνει συζήτηση επί των άρθρων και την Πέμπτη θα ολοκληρωθεί η δεύτερη ανάγνωση.
Η συζήτηση του αναπτυξιακού ν/σ στην Ολομέλεια αναμένεται να αρχίσει την επόμενη εβδομάδα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












