Μέσω Twitter ήρθε η πρώτη αντίδραση του επικεφαλής του Ποταμιού, Σταύρου Θεοδωράκη, για την αποχώρηση του βουλευτή Ροδόπης Αχμέτ Ιλχάν από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματος.
«Ρωτούν “ήσασταν 11, τώρα είστε 7, τι θα κάνεις;”. Τους απαντώ με Καζαντζάκη: Μην καταδέχεσαι να ρωτάς “θα νικήσουμε; θα νικηθούμε;” Πολέμα» έγραψε στην ανάρτησή του ο κ. Θεοδωράκης.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












