Skip to main content

Δύο διπλωμάτες της Βενεζουέλας διατάχθηκαν να εγκαταλείψουν τις ΗΠΑ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το Στέιτ Ντιπάρτμεντ ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι διέταξε δύο διπλωμάτες της Βενεζουέλας να εγκαταλείψουν το έδαφος των ΗΠΑ εντός 48 ωρών, σε αντίποινα για την απόφαση της κυβέρνησης στο Καράκας να απελάσει δύο Αμερικανούς διπλωμάτες.

Όπως διευκρίνισε το αμερικανικό υπουργείο Εξωτερικών σε δελτίο Τύπου που δημοσιοποίησε, πρόκειται για τον επιτετραμμένο της πρεσβείας της χώρας της Λατινικής Αμερικής στην Ουάσιγκτον και για τον αναπληρωτή γενικό πρόξενο στο προξενείο της Βενεζουέλας στο Χιούστον.

Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.