Skip to main content

Κλειστός την Τετάρτη το βράδυ ο σταθμός «Δουκίσσης Πλακεντίας»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Κλειστός από τις 21.00 έως τη λήξη των δρομολογίων θα είναι αύριο Τετάρτη ο σταθμός του μετρό «Δουκ. Πλακεντίας» (Γραμμή 3) για την εκτέλεση τεχνικών εργασιών που αφορούν την εγκατάσταση του νέου αυτόματου συστήματος συλλογής κομίστρου.  

Κατά τη διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών οι συρμοί, από και προς το αεροδρόμιο, θα διέρχονται από τον σταθμό χωρίς στάση.

Οι μη αεροδρομιακοί συρμοί θα τερματίζουν τα δρομολόγιά τους στον σταθμό «Χαλάνδρι».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.