Μονάδα φυσικού αερίου στην Αλγερία δέχθηκε επίθεση με ρουκέτα από τζιχαντιστές.
Το εργοστάσιο, το οποίο ανήκει στη νορβηγική Statoil, τη BP και την αλγερινή κρατική εταιρεία Sonatrach δέχθηκε την επίθεση την Παρασκευή το πρωί.
«Η μονάδα Ιν Σαλάχ στην Κρέτσμπα δέχθηκε χτύπημα», ανακοίνωσε επισήμως η Statoil.
Υπάλληλοι της επιχείρησης τόνιζαν ότι επρόκειτο για ρουκέτα την οποία εκτόξευσαν ακραίοι ισλαμιστές που δρουν στην περιοχή.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












