Αναβλήθηκε για την Παρασκευή, 9 Μαΐου, η δίκη του 34χρονου φοιτητή, ο οποίος επιτέθηκε σε ιδιοκτήτρια κυλικείου στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου.
Ο κατηγορούμενος για επικίνδυνη σωματική βλάβη και άρνηση δακτυλοσκόπησης οδηγήθηκε στο Αυτόφωρο προκειμένου να δικαστεί.
Η αναβολή δόθηκε έτσι ώστε να παραστεί στο δικαστήριο για να καταθέσει η παθούσα.
Μαζί του κάθεται στο εδώλιο και η φίλη του με τις κατηγορίες της υπόθαλψης εγκληματία και ψευδούς κατάθεσης στις Αρχές.
Και οι δύο μέχρι να γίνει η δίκη τους κρατούνται.
Το χρονικό
Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, ο 34χρονος εντοπίστηκε σε σπίτι φίλης του στα Εξάρχεια έπειτα από μήνυση που είχε υποβάλλει σε βάρος του η ιδιοκτήτρια του κυλικείου.
Η επίθεση σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στη Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, όταν μια ομάδα φοιτητών προσπάθησε να κολλήσει αφίσες στο κυλικείο. Όταν η ιδιοκτήτρια αντέδρασε, ο 34χρονος φέρεται να τη χαστούκισε.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












