Από αύριο, Κυριακή 9 Μαρτίου, έως την Τετάρτη 12 Μαρτίου πρόκειται να διακοπούν τα δρομολόγια στην γραμμή Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο και Αλεξανδρούπολη-Ορεστιάδα, λόγω μεταφοράς εμπορευματικών φορτίων.
Σύμφωνα με ενημέρωση της Hellenic Train, για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, κατά το παραπάνω διάστημα τα δρομολόγια θα πραγματοποιούνται με λεωφορεία, με όλες τις ενδιάμεσες στάσεις εκτός από τους σταθμούς Σάκκος, Καβύλη, Μαράσια, Δίλοφος, Πτελέα και Πύθιο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












