Skip to main content

Μετρό Θεσσαλονίκης: Επανήλθε σε κανονική λειτουργία

(Konstantinos Tsakalidis / SOOC)

Τα δρομολόγια διεξάγονται κανονικά

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σε κανονική λειτουργία επανήλθε στις 12.45 το μετρό Θεσσαλονίκης.

Πλέον, τα δρομολόγια διεξάγονται κανονικά σε όλο το μήκος της Γραμμής 1, όπως ανακοινώθηκε στην ιστοσελίδα της thessmetro.gr.

Υπενθυμίζεται ότι το μετρό τέθηκε εκτός λειτουργίας γύρω στις 11.30 το πρωί.

Πού οφείλεται η διακοπή λειτουργίας

Σύμφωνα με την εταιρεία λειτουργίας και διαχείρισης του μεταφορικού μέσου «Thema», η διακοπή λειτουργίας οφείλεται στη διενέργεια προληπτικού ελέγχου και σύμφωνα με την προβλεπόμενη διαδικασία, λόγω ενδείξεως στο Κέντρο Ελέγχου που αφορούσε την ετοιμότητα εφεδρικού συστήματος.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.