Skip to main content

Αγρότες απέκλεισαν την εθνική οδό Θεσσαλονίκης- Πολυγύρου

(EUROKINISSI)

Ο αποκλεισμός θα διαρκέσει μέχρι τις 10 το βράδυ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την εθνική οδό Θεσσαλονίκης-Πολυγύρου, στο ύψος της Γαλάτιστας, απέκλεισαν οι αγρότες από τις 7 το απόγευμα.

Ο αποκλεισμός αναμένεται να διαρκέσει μέχρι τις 10 το βράδυ.

Για 15 λεπτά αγρότες απέκλεισαν συμβολικά, το ρεύμα προς Θεσσαλονίκη της εθνικής οδού Θεσσαλονίκης- Αθηνών, στο ύψος των Νέων Μαλγάρων.

Εξάλλου, αγρότες απέκλεισαν την παλαιά εθνική οδό Θεσσαλονίκης-Έδεσσας, στο ύψος της Παραλίμνης.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.