Skip to main content

Μάνδρα: Σβήστηκε η πυρκαγιά που είχε ξεσπάσει σε εργοστάσιο ανακύκλωσης

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σβήστηκε η πυρκαγιά που ξέσπασε νωρίς το απόγευμα σε εργοστάσιο ανακύκλωσης στη θέση Τρύπιο Λιθάρι Μάνδρας Αττικής. Στο σημείο επιχείρησαν 33 πυροσβέστες με 12 οχήματα, ενώ παρείχαν συνδρομή και υδροφόρες της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Μάλιστα, λόγω των πυκνών καπνών από την πυρκαγιά, εστάλη μήνυμα από το 112 στους κατοίκους των γειτονικών περιοχών, να παραμείνουν σε κλειστούς χώρους για να προστατευτούν από τους καπνούς.  

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.