Σβήστηκε η πυρκαγιά που ξέσπασε νωρίς το απόγευμα σε εργοστάσιο ανακύκλωσης στη θέση Τρύπιο Λιθάρι Μάνδρας Αττικής. Στο σημείο επιχείρησαν 33 πυροσβέστες με 12 οχήματα, ενώ παρείχαν συνδρομή και υδροφόρες της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Μάλιστα, λόγω των πυκνών καπνών από την πυρκαγιά, εστάλη μήνυμα από το 112 στους κατοίκους των γειτονικών περιοχών, να παραμείνουν σε κλειστούς χώρους για να προστατευτούν από τους καπνούς.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












