Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Έκλεισαν την Εγνατία και έβαλαν φωτιά σε κάδο μπροστά από το ΑΠΘ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ομάδα περίπου 10 ατόμων έκλεισε τον δρόμο και έβαλε φωτιά σε κάδο απορριμμάτων στην οδό Εγνατία, μπροστά στην Θεολογική Σχολή του ΑΠΘ.

Στο σημείο έφτασε ομάδα αστυνομικών και κλιμάκιο της Πυροσβεστικής, που έσβησε τη φωτιά, και στη συνέχεια αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία.

Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, επρόκειτο για ομάδα κουκουλοφόρων που εξήλθε αιφνιδιαστικά από τον χώρο του πανεπιστημίου και στη συνέχεια διέφυγαν μέσα στο κάμπους.

Οι άγνωστοι πέταξαν φέιγ βολάν υπέρ αναρχικού φυλακισμένου απεργού πείνας.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.