Skip to main content

Πώς μπορούν να επιστραφούν προϊόντα που αγοράστηκαν με παράδοση εκτός καταστήματος

Διευκρινίσεις για τα δικαιώματα των καταναλωτών σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασαν με την μέθοδο της παράδοσης εκτός καταστήματος (click away) δεν τους ταιριάζει και θέλουν να το επιστρέψουν δίνει το αρμόδιο υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων. 

Όπως εξηγεί, εφόσον διενήργησαν αγορά μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το Διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε οι καταναλωτές έχουν το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών. Εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.