Κλειστοί θα παραμείνουν το ερχόμενο Σαββατοκύριακο 18 και 19 Φεβρουαρίου οι σταθμοί του μετρό «Σύνταγμα» (Γραμμή 2 & Γραμμή 3), «Αργυρούπολη» (Γραμμή 2), «Νομισματοκοπείο» και «Δουκ. Πλακεντίας» (Γραμμή 3) λόγω εκτέλεσης τεχνικών εργασιών που αφορούν την εγκατάσταση του νέου αυτόματου συστήματος συλλογής κομίστρου
Ο σταθμός «Σύνταγμα» θα παραμείνει κλειστός και τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου.
Στη διάρκεια εκτέλεσης των εργασιών οι συρμοί θα διέρχονται από τους παραπάνω σταθμούς χωρίς στάση.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












