Μόνο υπό μία προϋπόθεση οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ θα αναστείλουν την επίσχεση εργασίας, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει αύριο.
Ζητούν η συνάντηση των εκπροσώπων φορέων της Θεσσαλονίκης με τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη να γίνει το αργότερο έως την Παρασκευή.
Οι εργαζόμενοι ξεκαθαρίζουν ότι δεν θα περιμένουν μέχρι τη Δευτέρα ή την Τρίτη να συναντηθούν οι δύο πλευρές.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












