Βλάβη εν πλω παρουσιάστηκε στο πλοίο «Πελαγίτης», το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη, Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, με τελικό προορισμό τον Πειραιά.
Το πρόβλημα εκδηλώθηκε στη δεξιά κύρια μηχανή του πλοίου, το οποίο μετέφερε οκτώ επιβάτες, 70 φορτηγά, εννέα Ι.Χ. αυτοκίνητα και ένα δίκυκλο.
Στο σημείο έσπευσε περιπολικό σκάφος της λιμενικής αρχής Θεσσαλονίκης, καθώς και τέσσερα ρυμουλκά.
Το πλοίο οδηγήθηκε με ασφάλεια στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπου αποβιβάστηκαν οι επιβάτες.
Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.
naftemporiki.gr
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












