Τηλεφωνική επικοινωνία με τον γενικό γραμματέα του ΝΑΤΟ Γενς Στόλτενγμπεργκ είχε την Πέμπτη ο Πρωθυπουργός.
Όπως ενημέρωσε η Κυβέρνηση:
«Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε σήμερα το απόγευμα τηλεφωνική επικοινωνία με τον Γενικό Γραμματέα του ΝΑΤΟ, Γενς Στόλτενγμπεργκ.
Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας συζητήθηκε η αποκλιμάκωση στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου μετά την αποχώρηση του ερευνητικού πλοίου Oruc Reis».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












