Συνάντηση με το δ.σ. της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ) θα έχει στις 12 το μεσημέρι, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, στα κεντρικά γραφεία του κόμματος.
Στις 19:00 ο κ. Μητσοτάκης θα μιλήσει σε ημερίδα με θέμα: «Συνεργασία στην Επιχειρηματικότητα. Κλειδί για την ανάπτυξη», που διοργανώνει το Παρατηρητήριο Επιχειρηματικότητας στο Ίδρυμα Β&Μ Θεοχαράκη.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











