Skip to main content

Π. Καμμένος: Εύχομαι να γίνει μία καλή συζήτηση

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Εύχομαι να γίνει μία καλή συζήτηση, υποστήριξε ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος, προσερχόμενος στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ.

Σήμερα είναι μία πολύ σημαντική ημέρα, τόνισε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι οι ΑΝΕΛ παραιτήθηκαν των αποψινών ομιλιών στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να καταστεί εφικτή η διεξαγωγή του ντιμπέιτ.

«Θα ευχόμουν τα ντιμπέιτ να γίνονται με διάλογο, ώστε οι πολίτες να κατανοήσουν τις θέσεις των κομμάτων, ιδίως για το μέλλον» κατέληξε ο κ. Καμμένος.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.