Skip to main content

Κ. Μητσοτάκης: «Πράσινο φως» για την αξιοποίηση του παλιού Νοσοκομείου Ρόδου – Δημιουργία νέου νοσοκομείου στην Κω

(ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ/ Γ.Τ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ/EUROKINISSI)

Προχωρά το master plan για το τουριστικό λιμάνι Ρόδου - Περιοδεία του πρωθυπουργού στο νησί

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

To «πράσινο φως» στον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου για την αξιοποίηση του κτιριακού συγκροτήματος του Παλιού Νοσοκομείου της Ρόδου, έδωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ανοίγοντας τον δρόμο για την προώθηση ενός έργου που απασχολεί επί χρόνια την τοπική κοινωνία.

Στο πλαίσιο της περιοδείας που πραγματοποιεί στο νησί, ο κ. Μητσοτάκης ανακοίνωσε συγκεκριμένα την ανάθεση στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου της εκπόνησης master plan για την αποκατάσταση, αναβάθμιση και αξιοποίηση του κτιρίου του παλαιού νοσοκομείου Ρόδου για την εξυπηρέτηση αναγκών της τοπικής κοινωνίας.

Ανακοίνωσε επίσης την εξασφάλιση χρηματοδότησης ύψους 45 εκατομμυρίων ευρώ για την κατασκευή νέου νοσοκομείου στην Κω, το οποίο θα περιλαμβάνει σύγχρονες κατοικίες για τη στέγαση του προσωπικού, ενώ προχωρά παράλληλα και η δημοπράτηση του Ακτινοθεραπευτικού Κέντρου στη Ρόδου εντός των επόμενων 30 ημερών, με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης.

Ιδιαίτερη βαρύτητα είχε και η δημόσια τοποθέτηση τόσο του πρωθυπουργού, όσο και του υπουργού Υγείας Άδωνη Γεωργιάδη, οι οποίοι εξέφρασαν την πλήρη εμπιστοσύνη τους προς τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου Γιώργο Χατζημάρκο. Παράλληλα, δεσμεύθηκαν ότι η κυβέρνηση θα σταθεί αρωγός στην άμεση υλοποίηση του σχεδίου αξιοποίησης του Παλιού Νοσοκομείου, αναγνωρίζοντας τον καθοριστικό ρόλο της Περιφέρειας στην προώθηση του έργου.

«Είμαστε στο κέντρο της πόλης της Ρόδου, μόλις 300 μέτρα από το κέντρο της πόλης, σε μια έκταση που πλησιάζει ή ξεπερνάει τα 50 στρέμματα. Φανταστείτε μέσα στον πολεοδομικό ιστό, εδώ και 26 χρόνια μία τεράστια τέτοια έκταση, εξαιρετικά σημαντική, μένει αναξιοποίητη. Σε κάποιες γωνιές της προσβάλλει κιόλας τον πολιτισμό μας, προσβάλλει και την εικόνα μας. Εμείς δεχθήκαμε την προτροπή των φορέων της πόλης να βγούμε μπροστά προκειμένου να δοθεί μία διέξοδος να γίνει επιτέλους ένα master plan, για να υπάρχει μια αξιοποίηση», τόνισε ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος.

Ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου ενημέρωσε τον πρωθυπουργό ότι προχωρά το Ακτινοθεραπευτικό Κέντρο Δωδεκανήσου στη Ρόδο. «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να μπορούμε να ανακοινώσουμε πια, ξεπερνώντας αυτόν τον Γολγοθά της γραφειοκρατίας και της ευρωπαϊκής, γιατί θα χρηματοδοτηθεί από πόρους του Προγράμματος Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης, ότι τις επόμενες 30 ημέρες θα είναι “στον αέρα”, στο ΕΣΗΔΗΣ, δημοπρατημένο», ανέφερε.

Νέο νοσοκομείο στην Κω, με χρηματοδότηση ύψους 45 εκατομμυρίων

Στο πλαίσιο της επίσκεψης στο συγκρότημα του παλιού νοσοκομείου Ρόδου, ο πρωθυπουργός ανακοίνωσε επίσης ότι πλέον δρομολογείται η κατασκευή νέου νοσοκομείου στην Κω, που αποτελεί αίτημα της τοπικής κοινωνίας, χάρη στην εξασφάλιση 45 εκατομμυρίων ευρώ δημόσιων πόρων για το σκοπό αυτό.

«Με την ευκαιρία της παρουσίας μου, λοιπόν, σήμερα στη Ρόδο και στα Δωδεκάνησα και καθώς συνοδεύομαι και από τον Υπουργό Υγείας, έχω τη μεγάλη χαρά να σας ανακοινώσω ότι στις 19 Ιουλίου θα περάσει από τη διυπουργική επιτροπή της κυβέρνησης η έγκριση για τη χρηματοδότηση του νέου νοσοκομείου της Κω, ύψους περίπου 45 εκατομμυρίων ευρώ. Ένα έργο το οποίο θα δημοπρατηθεί άμεσα από το ΤΑΙΠΕΔ. Εποπτεύουσα αρχή θα είναι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου. Με αυτόν τον τρόπο στέλνουμε και ένα μήνυμα στους συμπολίτες μας στην Κω, ότι η δέσμευση την οποία είχαμε αναλάβει για την ανέγερση ενός νέου σύγχρονου νοσοκομείου υλοποιείται, δρομολογείται πια οριστικά, καθώς έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση από δημόσιους πόρους και η διαδικασία πια θα κινηθεί με πολύ μεγάλη ταχύτητα», υπογράμμισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Προχωρά το master plan για το τουριστικό λιμάνι Ρόδου

(ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ/ Γ.Τ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ/EUROKINISSI)

Στη συνέχεια ο πρωθυπουργός επισκέφθηκε το λιμάνι της Ρόδου, όπου παρουσία των υπουργών, του Περιφερειάρχη, των βουλευτών και του προέδρου του Λιμενικού Ταμείου Δωδεκανήσου Βασίλη Βαγιανάκη, ενημερώθηκε αναλυτικά για το σχέδιο αξιοποίησης και αναβάθμισης του λιμένα. Κατά την παρουσίαση δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στη στρατηγική αναβάθμιση των λιμενικών υποδομών, με στόχο την ενίσχυση του αναπτυξιακού και τουριστικού ρόλου της Ρόδου, τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους επιβάτες και τη δημιουργία σύγχρονων υποδομών, που θα ανταποκρίνονται στις αυξημένες ανάγκες του νησιού.

Η επίσκεψη του κ. Μητσοτάκη στη Ρόδο σηματοδοτεί, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, τη βούληση για επιτάχυνση σημαντικών παρεμβάσεων στους τομείς της υγείας, των υποδομών και της ανάπτυξης με έργα που αναμένεται να επηρεάσουν καθοριστικά το μέλλον των Δωδεκανήσων τα επόμενα χρόνια.

Σύσκεψη με φορείς του τουρισμού και συνάντηση με πολίτες

Σε λίγη ώρα ο πρωθυπουργός θα προεδρεύσει σε σύσκεψη με εκπροσώπους φορέων του τουρισμού που θα γίνει στα γραφεία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, ενώ στην το μεσημέρι θα συναντήσει πολίτες σε κεντρικό καφέ της Ρόδου για να συζητήσει μαζί τους θέματα τα οποία τους απασχολούν αλλά παράλληλα τους ενημερώσει για τον προγραμματισμό που γίνεται από την κυβέρνηση σε μια σειρά από τομείς που τους αφορούν.

Επίσκεψη στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου

Στη συνέχεια, συνοδευόμενος από την υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη θα επισκεφθεί τον αρχαιολογικό χώρο «Περβόλα» στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου, έναν από τους πιο εμβληματικούς χώρους του νησιού.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.