Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Νίκο Ανδρουλάκη είχε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, προκειμένου να τον συγχαρεί για την επανεκλογή του στην ηγεσία του κόμματος.
Όπως έγινε επίσης γνωστό, ο κ. Ανδρουλάκης συνομίλησε νωρίτερα το πρωί με τον πρώην πρωθυπουργό, Κώστα Σημίτη, ενώ χθες το βράδυ είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρώην πρόεδρο, Ευάγγελο Βενιζέλο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












