Η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, θα μεταβεί σήμερα στο Βελιγράδι για τα επίσημα εγκαίνια της 45ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού (International Tourism), στην οποία η Ελλάδα φέτος κατέχει τον τιμητικό τίτλο «Χώρα Εταίρος» (Partner County).
Την έκθεση θα εγκαινιάσει η Ελληνίδα Υπουργός μαζί με τον πρόεδρο της χώρας κο Aleksandar Vučić.
Αύριο Πέμπτη 22/02, η κα Όλγα Κεφαλογιάννη θα έχει κατ’ ιδίαν συνάντηση με τον Σέρβο ομόλογό της, κο Husein Memić για να συζητήσουν τις δυνατότητες και τις προοπτικές ενίσχυσης της συνεργασίας των δύο χωρών.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












