Skip to main content

Η Ναυτεμπορική βραβεύει καπετάν Παναγιώτη Τσάκο και Ανδρέα Μαρτίνο

Ο καπετάν Παναγιώτης Τσάκος

Κατά το 8ο Ναυτιλιακό Συνέδριο της «Ν», την Τετάρτη 15 Μαΐου, στην Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ

Μία προσωπικότητα της ελληνικής ναυτιλίας παγκοσμίου εμβέλειας – τον καπετάν Παναγιώτη Τσάκο – και έναν νέο άνθρωπο που τιμά την οικογενειακή ναυτιλιακή παράδοση, τον Ανδρέα Α. Μαρτίνο, θα βραβεύσει η Ναυτεμπορική στη διάρκεια των εργασιών του 8ου Ναυτιλιακού Συνεδρίου της, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 15 Μαΐου 2024 και ώρα 12 το μεσημέρι στην Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ.

Η Ναυτεμπορική, που φέτος γιορτάζει τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της, θα τιμήσει τους:

  • Καπετάν Παναγιώτη Τσάκο, ιδρυτή του ΕΠΑ.Λ. «Τσάκος Ελληνικά Εκπαιδευτήρια Ναυτικών Σπουδών» (T.E.E.N.S.) και
  • Ανδρέα Α. Μαρτίνο, ιδρυτή του Athina Maritime Learning and Development Center, Minerva Marine, Minerva Gas, και Minerva Dry.
Ο Ανδρέας Α. Μαρτίνος

Τα βραβεία θα δοθούν για την πολύτιμη προσφορά των συγκεκριμένων πλοιοκτητών στους τομείς της ναυτικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, μέσω των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών κέντρων που οι ίδιοι έχουν δημιουργήσει.

Το 8ο ναυτιλιακό συνέδριο της Ναυτεμπορικής αναμένεται να έχει έντονο ενδιαφέρον καθώς σημαίνουσες προσωπικότητες της ναυτιλιακής κοινότητας θα παρέμβουν και στα υπόλοιπα panels.

Συγκεκριμένα, στα panels του θα συζητηθούν τα παρακάτω θέματα:

Σχέση ναυτιλιακών επιχειρήσεων και τραπεζών. Οι επιλογές χρηματοδότησης, οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι ναυτιλιακές εταιρείες σύμφωνα με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο και τους επερχόμενους κανονισμούς (ESG[1]ETS–CII–EEXI-EEDI).

Θέματα  αιχμής της  ναυτιλιακής βιομηχανίας. Η συζήτηση επικεντρώνεται στα θέματα που απασχολούν τους πλοιοκτήτες, όπως οι επιλογές ναυπήγησης νέων πλοίων σε σχέση με τα μέτρα που έρχονται εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής, το  ευρύτερο κανονιστικό πλαίσιο, οι τάσεις στις διεθνείς αγορές και πώς αυτές επηρεάζουν τις ναυλαγορές. Η ναυτιλία καλείται να προσαρμοστεί σε ένα υψηλά ρυθμιζόμενο περιβάλλον ύστερα από φυσικές καταστροφές, γεγονός που οδηγεί σε αύξηση του κόστους.

Γεωπολιτική, διεθνής ανταγωνισμός και ναυτιλία. Οι συγκρούσεις που διαταράσσουν τον στον παγκόσμιο χάρτη, η κλιματική αλλαγή, τα περιφερειακά μέτρα και πώς αυτά επηρεάζουν τον γεωπολιτικό χάρτη, τις μεταφορές εμπορευμάτων και το διεθνές θαλάσσιο εμπόριο. να ακολουθηθεί.

Ψηφιακός μετασχηματισμός και τεχνητή νοημοσύνη. Καινοτόμες τεχνολογικές προτάσεις και ανάλυση δεδομένων που θα επηρεάσουν τις ναυτιλιακές εταιρείες. Μπορεί η Ελλάδα να αναδειχθεί σε Silicon Valley για τη ναυτιλία; Ο Πειραιάς φιλοξενεί την καρδιά του ελληνικού εφοπλισμού και είναι λογικό την επόμενη μέρα να βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων.

Απανθρακοποίηση, αλήθειες & μύθοι, χρονοδιαγράμματα & στόχοι. Πόσο κοντά ή μακριά είμαστε από την απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα; Ποιες είναι οι διαθέσιμες τεχνολογίες. Τι θεωρείται πρακτικό και βιώσιμο, τι πιθανό και τι απίθανο να συμβεί τα επόμενα χρόνια.