Skip to main content

Στην αγορά των μεγάλων κρουαζιερόπλοιων η Κίνα

CSSC/SWS

Ένα ακόμη ορόσημο για τα κινεζικά ναυπηγεία

Δυναμικά αναπτύσσουν τη δραστηριότητα κατασκευής μεγάλων κρουαζιερόπλοιων τα κινεζικά ναυπηγεία, τα οποία βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των ναυπηγήσεων τα τελευταία χρόνια.

Ακολουθώντας μία στρατηγική διαφοροποίησης πέρα από τους mainstream τύπους πλοίων (βλέπε κατασκευές LNG carriers), οι Κινέζοι καταφέρνουν να αυξήσουν τα μερίδιά τους στην αγορά χρόνο με τον χρόνο.

Στο δια ταύτα, το πρώτο εγχώριας κατασκευής μεγάλο κρουαζιερόπλοιο της Κίνας, το Adora Magic City, απέπλευσε σε δοκιμαστικό ταξίδι από τον διεθνή τερματικό σταθμό κρουαζιέρας Wusongkou της Σαγκάης την Κυριακή, θέτοντας τις βάσεις για το επίσημο εναρκτήριο ταξίδι του, το οποίο έχει προγραμματιστεί για την πρώτη ημέρα του Ιανουαρίου.

Το πλοίο θα πραγματοποιήσει άλλο ένα δοκιμαστικό ταξίδι με επιβάτες πριν την πρεμιέρα της 1ης Ιανουαρίου.

Ο Yang Guobing, πρόεδρος της CSSC (China State Shipbuilding Corp) Cruise Technology Development Co και της θυγατρικής της, Adora Cruises, δήλωσε ότι το παρθενικό ταξίδι είναι μια σημαντική άσκηση που πραγματοποιεί ένα κρουαζιερόπλοιο πριν από την έναρξη των εμπορικών δραστηριοτήτων.

Σύμφωνα με τον Yang, ένα μεγάλο κρουαζιερόπλοιο ήταν το μόνο πλοίο υψηλής αξίας που δεν είχαν κατασκευάσει μέχρι σήμερα τα κινεζικά ναυπηγεία και η λειτουργία του θα καταστήσει την Κίνα τη μόνη χώρα στον κόσμο που κατέχει την τεχνολογία για την κατασκευή μεγάλων containerships, LNG carriers και τώρα κρουαζιερόπλοιων.

Το τεράστιο πλοίο χωρητικότητας 135.500 GT μπορεί να φιλοξενήσει 5.246 επιβάτες στα 2.125 δωμάτια του. Με τους χώρους ψυχαγωγίας του να εκτείνονται σε μια τεράστια έκταση 40.000 τετραγωνικών μέτρων, το πλοίο είναι γνωστό ως μία «σύγχρονη πόλη στη θάλασσα».