Ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Νταβίντ Σασόλι ανακοίνωσε σήμερα ότι θα θέσει τον εαυτό του σε απομόνωση -καραντίνα αφού ήρθε σε επαφή με μέλος του προσωπικού του που βρέθηκε θετικό στον κορωνοϊό.
«Είμαι καλά και δεν έχω συμπτώματα» έγραψε ο Σασόλι στο Twitter, προσθέτοντας ότι θα «τεθεί σε αυτο-απομόνωση για όσο χρονικό διάστημα χρειάζεται μέχρι να οι απαραίτητοι έλεγχοι». Αξιωματούχος του Κοινοβουλίου ανέφερε ότι ο Σασόλι θα χρειαστεί να παραμείνει σε απομόνωση για 8 έως 10 ημέρες.
naftemporikigr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












