Τα Στενά του Ορμούζ είναι κλειστό και το Ιράν πρέπει να το ανοίξει χωρίς όρους και να θεωρηθεί υπεύθυνο για τις ζημιές μετά από επιθέσεις σε εγκαταστάσεις, λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος του κρατικού πετρελαϊκού κολοσσού των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων ADNOC.
Η στενή πλωτή οδός που το Ιράν έχει ουσιαστικά κλείσει από την έναρξη του πολέμου ΗΠΑ-Ισραήλ στις 28 Φεβρουαρίου δεν είναι ανοιχτή, δήλωσε ο Σουλτάν Αλ Τζάμπερ σε μια ανάρτηση στο LinkedIn, προσθέτοντας ότι η πρόσβαση περιορίζεται, υπόκειται σε όρους και ελέγχεται.
«Το Ιράν έχει καταστήσει σαφές – τόσο μέσω των δηλώσεων όσο και των ενεργειών του – ότι η διέλευση υπόκειται σε άδεια, όρους και πολιτική μόχλευση. Αυτό δεν είναι ελευθερία ναυσιπλοΐας. Αυτό είναι εξαναγκασμός», έγραψε ο Τζάμπερ, επίσης υπουργός Βιομηχανίας και Προηγμένης Τεχνολογίας των ΗΑΕ.
«Οι παραγωγοί ενέργειας πρέπει να είναι σε θέση να αποκαθιστούν γρήγορα και με ασφάλεια την παραγωγή σε μεγάλη κλίμακα. Στην ADNOC, έχουμε φορτώσει φορτία και θα επεκτείνουμε την παραγωγή εντός των ορίων της ζημιάς που έχουμε υποστεί.»
Πηγή: Reuters
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












