Το ισραηλινό Channel 12 αναφέρει ότι ο Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Άμυνας των Ισραηλινών Αμυντικών Δυνάμεων, Εγιάλ Ζαμίρ, δήλωσε στους συναδέλφους του ότι το Ιράν δεν αποτελεί πλέον κράτος με «πυρηνικό κατώφλι» μετά τις ισραηλινές και αμερικανικές επιθέσεις στο πυρηνικό του πρόγραμμα.
Ενώ το Ιράν μπορεί να διατηρεί ακόμη τμήματα του πυρηνικού του προγράμματος, έχει γυρίσει χρόνια πίσω, σύμφωνα με πληροφορίες, κατέληξε ο Ζαμίρ.
Πηγή: Times of Israel
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












