«Η φάση της μονομερούς αυτοσυγκράτησης έχει τελειώσει», είναι το μήνυμα που έστειλε το Ιράν στις ΗΠΑ, μέσω του Κατάρ.
Ιρανική πηγή δήλωσε στο Al Jazeera ότι η Τεχεράνη έστειλε μήνυμα στις Ηνωμένες Πολιτείες, μέσω του Κατάρ, για την αντιμετώπιση της αυξανόμενης περιφερειακής έντασης.
Διεμήνυσε επίσης ότι οποιαδήποτε ισραηλινή επίθεση θα συναντήσει μια «μη συμβατική απάντηση» που θα περιλαμβάνει τη στόχευση ισραηλινών υποδομών.
Όπως τονίστηκε πάντως, η Τεχεράνη δεν επιθυμεί περιφερειακό πόλεμο.
Συνεχής ενημέρωση για ό,τι συμβαίνει.
naftemporiki.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












