Skip to main content

IAEA: Αποκαταστάθηκε η ηλεκτροδότηση του πυρηνικού σταθμού της Ζαπορίζια

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η εξωτερική ηλεκτροδότηση του πυρηνικού σταθμού της Ζαπορίζια στην Ουκρανία αποκαταστάθηκε έπειτα από διακοπή που οδήγησε στην χρήση γεννητριών  έκτακτης ανάγκης που λειτουργούσαν με ντίζελ, δήλωσε σήμερα ο επικεφαλής του Διεθνούς Οργανισμού Ατομικής Ενέργειας (IAEA) Ραφαέλ Γκρόσι.

«Ενημερώθηκα από την ομάδα μας στο σημείο ότι η εξωτερική ηλεκτροδότηση του πυρηνικού σταθμού της Ζαπορίζια έχει αποκατασταθεί», είπε ο Γκρόσι στο Twitter.

«Ο διαχειριστής του πυρηνικού σταθμού της Ζαπορίζια αναφέρει ότι η σημερινή πρωινή διακοπή προκλήθηκε από ζημιές από βομβαρδισμούς σε έναν μακρινό υποσταθμό, υπογραμμίζοντας πόσο επισφαλής είναι η κατάσταση», συμπλήρωσε.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.