Skip to main content

Energoatom: Διεκόπη η λειτουργία του πυρηνικού σταθμού της Ζαπορίζια

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η λειτουργία του υπό ρωσική κατοχή ουκρανικού πυρηνικού σταθμού της Ζαπορίζια σταμάτησε εντελώς, ανακοίνωσε σήμερα η Energoatom, κρατική υπηρεσία που είναι υπεύθυνη για τις εγκαταστάσεις.

Η υπηρεσία ανέφερε ότι αποσυνδέθηκε η έκτη μονάδα του εργοστασίου από το δίκτυο ενέργειας στις 3:41 π.μ. (τοπική ώρα και ώρα Ελλάδας).

Το Κίεβο είχε καλέσει την Τετάρτη τους κατοίκους στις υπό ρωσική κατοχή περιοχές γύρω από το εργοστάσιο να εγκαταλείψουν τις εστίες τους για τη δική τους ασφάλεια.

Η Ρωσία και η Ουκρανία κατηγορούν η μία την άλλη για βομβαρδισμό του πυρηνικού εργοστασίου, εγείροντας ανησυχίες ότι μπορεί να προκληθεί πυρηνική καταστροφή. Ο Ουκρανός πρόεδρος Βολοντίμιρ Ζελένσκι έχει ζητήσει την αποστρατιωτικοποίηση της γύρω περιοχής.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.