Δυνάμεις αναπτύσσει ο κυβερνητικός στρατός στην ανατολική Ουκρανία, υπό τον φόβο επίθεσης από πλευράς των φιλορώσων αποσχιστών ανταρτών, δήλωσε ο Ουκρανός υπουργός Άμυνας Στέπαν Πόλτορακ την Τετάρτη.
«Αναδιατάσσουμε τις ένοπλές μας δυνάμεις για να είμαστε έτοιμοι να απαντήσουμε σε κινήσεις των ανταρτών», τόνισε ο κ. Πόλτορακ σε κυβερνητική σύσκεψη.
Πρόσθεσε δε ότι οι φιλορώσοι αποσχιστές έχουν λάβει ενισχύσεις και ότι πλέον η δική του αποστολή είναι «να προετοιμάσει τον στρατό για δράση».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












