Νέο ιστορικό υψηλό γράφει πλέον η μετοχή του ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών, η οποία χθες βρέθηκε στα 3,37 ευρώ.
Αυτό αντιστοιχεί σε μια κεφαλαιοποίηση 781 εκατ. ευρώ, κάτι που έχει «ανοίξει» την όρεξη για το ορόσημο των 800 εκατ. ευρώ.
Κι όλα αυτά, ενόσω τον επόμενο μήνα (25/8) ακολουθεί η αποκοπή του πρώτου μερίσματος για φέτος (θα υπάρξει και δεύτερο έναν μήνα αργότερα).
Γ.Χ.
(Τα παραπάνω αποτελούν προϊόν δημοσιογραφικής έρευνας και δεν συνιστούν προτροπή για αγορά, πώληση ή διακράτηση οποιασδήποτε μετοχής)
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











