Αύξηση της τάξης του 0,2% σημείωσαν τον Ιούνιο οι τιμές εισαγωγών στις ΗΠΑ, λόγω του υψηλότερου κόστους των καυσίμων.
Ας σημειωθεί ότι πρόκειται για τον τέταρτο συνεχόμενο μήνα αύξησης. Εξαιρουμένων των καυσίμων, οι τιμές εισαγωγών υποχώρησαν κατά 0,3%.
Σε ετήσιο επίπεδο βέβαια, οι τιμές παραμένουν χαμηλότερες κατά 4,8%.
Οι τιμές εξαγωγών αντίθετα, αυξήθηκαν κατά 0,8% σε μηνιαίο επίπεδο, ενώ υποχώρησαν κατά 3,5% σε ετήσιο επίπεδο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












