Skip to main content

Μήπως πασχίζετε να είστε πάντα το «καλό παιδί»;

Η Ψυχολόγος, Ψυχοθεραπεύτρια και Ομαδική Αναλύτρια, Ήρα Σαρακηνού, μας εξηγεί τις συνέπειες του να προσπαθούμε πάντα να ευχαριστούμε τους άλλους.

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Ίσως πρέπει να σταματήσω να αγχώνομαι για το πώς θα ευχαριστήσω τους άλλους. Έχω κουραστεί να δίνω και να δίνομαι, να μη λέω όχι, να μην εκφράζομαι, ή μάλλον να μην ενδιαφέρεται κανείς να ρωτήσει πώς νιώθω εγώ μια φορά. Δεν έχω ζητήσει ποτέ τίποτα από κανέναν» ανέφερε ένα «καλό παιδί» σε μία συνεδρία μας.

Διαβάστε περισσότερα

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.