Skip to main content

Mega Shifts – Mega Trends: Το νέο τοπίο στο λιανεμπόριο στο μικροσκόπιο της Ναυτεμπορικής

Το παραδοσιακό λιανεμπόριο αναδιαμορφώνεται όχι μόνον εξαιτίας των τεχνολογικών αλλαγών και εξελίξεων, των νέων τάσεων και συνηθειών των καταναλωτών αλλά και από τις ιδιαίτερες συνθήκες που χαρακτηρίζουν το οικονομικό περιβάλλον μέσα στο οποίο αυτό λειτουργεί.

Προκειμένου να δώσει το πλαίσιο εντός του οποίου ο κλάδος του λιανεμπορίου σήμερα δραστηριοποιείται και να περιγράψει την νέα πραγματικότητα η οποία σταδιακά «εγκαθίσταται» στον κλάδο, η Ναυτεμπορική διοργανώνει το συνέδριο «Mega Shifts – Mega Trends: Το νέο τοπίο στο λιανεμπόριο» την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2017, στο ξενοδοχείο Divani Caravel (Αθήνα), παρουσία εκπροσώπου του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης και της τομεάρχη Οικονομίας και Ανάπτυξης της Ν.Δ., Ντόρας Μπακογιάννη.

Το συνέδριο θα δώσει δε την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ενημερωθούν από τους «παίκτες» της αγοράς για το που οδεύει ο κλάδος και να συνομιλήσουν μαζί τους για τα θέματα που τους αφορούν. Η βασική θεματολογία αναπτύσσεται σε τέσσερις ενότητες με τη συμμετοχή των παρακάτω ομιλητών: 

Δρ. Πλάτων Μονοκρούσος, Group Chief Economist & Deputy General Manager, Eurobank Ergasias S.A., Chairman of the Scientific Council of the Hellenic Bank Association

Γεώργιος Τσώνης, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης, Bonduelle

Ενότητα 1: Ο «νέος» πελάτης – Διασυνδεδεμένοι πελάτες, engagement και η εμπειρία του καταναλωτή

  • Ανδρέας Αθανασόπουλος, Αντιπρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, Dixons South-East Europe Α.Ε.B.E. (ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ)
  • Olivier Arduin, CEO, Leroy Merlin
  • Ηλίας Μάλαμας, Γενικός Διευθυντής, INDITEX HELLAS
  • Σπύρος Ξένος, Αντιπρόεδρος Δ.Σ. – CFO, MEDIA SATURN HELLAS
  • Άρης Παρασκευόπουλος, Director of Mobile Division, Samsung Electronics Hellas S.A.
  • Νικόλαος Πρέζας, Γενικός Διευθυντής Επιβατηγών Οχημάτων, Mercedes-Benz Hellas
  • Μαριέλλα Τόμας, Γενική Διευθύντρια Ανατολικής Μεσογείου, Stanley Black & Decker

Ενότητα 2: Η αλυσίδα αξίας στο λιανεμπόριο

  • Πωλ Ευμορφίδης, Ιδρυτής, COCO-MAT AE
  • Μιχάλης Καμβύσης, Network Development Dpt Director, Coffee Island
  • Βασίλης Κορκίδης, Πρόεδρος, Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), Πρόεδρος, Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήτριο Πειραιώς (ΕΒΕΠ)
  • Μαρίκα Λάμπρου, Managing Director, Β. ΚΑΥΚΑΣ ΑΕ
  • Αριστοτέλης Παντελιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος, ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ
  • Γιάννης Σελαλμαζίδης, Διευθύνων Σϋμβουλος, Praktiker
  • Μιχάλης Τσικνάκης, Managing Director, Cosmos Sport

Ενότητα 3: Ο ρόλος των παραγωγών και των προμηθευτών καταναλωτικών αγαθών στη νέα εποχή του λιανεμπορίου

  • Γεώργιος Γιαννίτσης, Ιδρυτής και Πρόεδρος, ΓΙΑΝΝΙΤΣΗΣ Group
  • Νίκος Καραγεωργίου, Πρόεδρος, Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών Επώνυμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ)
  • Μιχάλης Παναγιωτάκης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος, ΔΩΔΩΝΗ ΑΕ
  • Λάμπρος Παπακοσμάς, Γενικός Διευθυντής, P&G Ελλάδος
  • Απόστολος Πεταλάς, Διευθύνων Σύμβουλος, Fourlis A.E. Συμμετοχών
  • Αθανάσιος Σκορδάς, Πρόεδρος ΔΣ, Μη Εκτελεστικό Μέλος, ΣΕΛΟΝΤΑ Α.Ε.,  π. Υφυπουργός Ανάπτυξης
  • Μιχάλης Τσαούτος, Γενικός Διευθυντής, ΕΨΑ Α.Ε.
  • Νίκος Φλίγκος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Διανομών Ελλάδας, Κύπρου & Μάλτας, Παπαστράτος ΑΒΕΣ

Ενότητα 4: Το νέο τεχνολογικό τοπίο και η σημασία του για το λιανεμπόριο

  • Απόστολος Αϊβαλής, Managing Partner, AIVAL.COM
  • Φάνης Κουτουβέλης, CEO, Ιntale
  • Δρ. Κατερίνα Φραϊδάκη, eCommerce Coordinator ELTRUN, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Το συνέδριο διεξάγεται με την ευγενική χορηγία των:

PREMIER SPONSOR: Bonduelle

ASSOCIATE SPONSORS: Β. ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε., ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ, ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ ΑΒΕΣ, Procter & Gamble, SELONDA

SUPPORTERS: DHL, First Data, OK! Anytime Markets Α.Ε., Transcombi Express

CORPORATE PARTICIPATIONS: ATTICA DEPARTMENT STORES, ΜΕΒΓΑΛ, Real Consulting

Εξασφαλίστε τώρα τη συμμετοχή σας!