Skip to main content

Tρεις εταιρείες συνεχίζουν στον διαγωνισμό για το 24% του ΑΔΜΗΕ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τρεις εταιρείες συνεχίζουν στη β’ φάση του διαγωνισμού για την απόκτηση του 24% του μετοχικού κεφαλαίου του ΑΔΜΗΕ.

Συγκεκριμένα, στην επόμενη φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας, θα βρίσκονται οι:

  • RTE International, εκ μέρους της RTE Reseau de Transport d’ElectriciteS.A.
  • State Grid International Development Limited, Hong Kong
  • TERNA – Rete Elettrica Nazionale S.p.A., σε σύμπραξη με F2i SGR S.p.A.

Τα παραπάνω σχήματα θα κληθούν να υποβάλλουν δεσμευτικές προσφορές.

Χρέη χρηματοοικονομικών συμβούλων της διαδικασίας εκτελούν οι HSBC, Citigroup και NBG Securities.

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.