Από την έντυπη έκδοση
Οι διεθνείς τάσεις και τα εργαλεία που θα καταστήσουν τη στρατηγική για την εταιρική υπευθυνότητα καταλύτη για τις ελληνικές επιχειρήσεις, ώστε να προσεγγίσουν καλύτερα τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης και να στηρίξουν την οικονομία στην τρέχουσα δύσκολη συγκυρία, βρέθηκαν στο επίκεντρο των εργασιών του Annual Sustainability Summit 2017, που διοργάνωσε το MBA International του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε συνεργασία με το Κέντρο Αειφορίας (Centre for Sustainability and Excellence – CSE).
Στην εκδήλωση με τίτλο «Sustainability: The New Business Enabler», που έλαβε χώρα χθες Τετάρτη 15 Μαρτίου, στο Royal Olympic Hotel, παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν καλές πρακτικές με τη συμμετοχή διακεκριμένων ομιλητών όπως οι Shinavi Rajpal, Deputy Director GRI (Global Reporting Initiative), Δημήτριος Γκατζώνης, CEO Aυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Όλγα Μάνου, διευθύντρια Εταιρικής και Κοινωνικής Ευθύνης Μύλοι Λούλη, Νεκταρία Μητράκου, διευθύντρια Επικοινωνίας Ελλάδας-Κύπρου-Μάλτας Coca-Cola Hellas, Βασίλης Καρακούσης, υπεύθυνος Περιβάλλοντος και Αειφορίας ΤΕΜΕΣ Α.Ε. και Eric Soderquist, Academic Director, MBA International Program (ΟΠΑ).
Ο συντονιστής της εκδήλωσης, Nίκος Αυλώνας, πρόεδρος του Kέντρου Αειφορίας (CSE), επισκέπτης καθηγητής, MBA International Program (ΟΠΑ), σχολίασε μεταξύ άλλων ότι απώτερος στόχος του Annual Sustainability Summit είναι να υπάρχει καλύτερη σύνδεση, ανταλλαγή απόψεων και ευκαιρίες συνεργασίας μεταξύ μεταπτυχιακών φοιτητών, ακαδημαϊκών και στελεχών επιχειρήσεων για τα θέματα εταιρικής υπευθυνότητας και αειφορίας, ενώ στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν οι δηλώσεις και του καθηγητή Γιώργου Ιωάννου, διευθυντή MBA International.
Οι διακρίσεις
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης αποδόθηκαν διακρίσεις σε εταιρείες και πρόσωπα που ανέλαβαν αξιόλογες πρωτοβουλίες στον χώρο της κοινωνικής ευθύνης κατά το προηγούμενο έτος.
Διάκριση αποδόθηκε στη δημοσιογράφο της «Ναυτεμπορικής» Σοφία Εμμανουήλ, για τη Διαχρονική Δημοσιογραφική κάλυψη των θεμάτων Εταιρικής Υπευθυνότητας, ενώ διακρίσεις απέσπασαν και οι εταιρίες: Pfizer για το Πρόγραμμα ΑΙΓΕΑΣ στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, Αττικές Διαδρομές Α.Ε. για την Ευαισθητοποίησή της σε θέματα οδικής ασφάλειας, ΟΠΑΠ για την πρωτοβουλία «Παίξε Υπεύθυνα», Όμιλος Eurobank για το πρόγραμμα «Η Μεγάλη Στιγμή για την Παιδεία», WIND Ελλάς για την προσφορά «4G Δίκτυο στην Ανάφη», ΧΗΤΟΣ για την «Προσφορά στο έργο της ΕΛΕΠΑΠ», Public για τη «Στήριξη του ΕΛΙΖΑ κατά της Κακοποίησης του Παιδιού» και LAMDA Development S.A. για τη Διαχρονική παροχή χώρων στις εγκαταστάσεις για τη διοργάνωση ενεργειών φορέων και ΜΚΟ.