Skip to main content

Volvo: Κατέκτησε μερίδιο 2,6% το 2014

Σε εντυπωσιακή τροχιά ανόδου βρίσκεται η Volvo στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Τη χρονιά που μας πέρασε η σουηδική μάρκα αύξησε για άλλη μια φορά το μερίδιο αγοράς της.

Το ποσοστό 2,6% είναι το μεγαλύτερο που έχει επιτύχει στην ιστορία της στην Ελλάδα και ένα από τα μεγαλύτερα για τη μάρκα παγκοσμίως.

Η αύξηση του μεριδίου αγοράς της Volvo προήλθε από τις συνολικές πωλήσεις 1.832 αυτοκινήτων, έναντι 1.463 το 2013. Είναι χαρακτηριστικό της επιτυχίας της Volvo, ότι η αύξηση 25,2% που αντιπροσωπεύει αυτή η διαφορά είναι μεγαλύτερη από τον αυξητικό ρυθμό στον οποίο κινήθηκε η αγορά αυτοκινήτου τη χρονιά που πέρασε.

Μία αγορά η οποία σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) έκλεισε στις 71.218 μονάδες, παρουσιάζοντας αύξηση 21,3% σε σχέση με το 2013 (58.694 μονάδες). Η εφετινή επίδοση έρχεται να προστεθεί στα ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα της Volvo στη χώρα μας, την τελευταία τριετία.

Από το 1,5% μερίδιο αγοράς το 2011, η Volvo πλέον έχει περάσει σε πρωτόγνωρα επίπεδα για τη μάρκα, όχι μόνο παρουσιάζοντας μία σταθεροποίηση πάνω από το 2,5%, (2,4% για το 2012, 2,5% το 2013 και στο 2,6% για το 2014), που είναι πολύ πάνω από τον παγκόσμιο μέσο όρο της μάρκας, αλλά και με συνεχώς αυξητική τάση. Εξίσου εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα και για τα επιμέρους μοντέλα της Volvo, με τα περισσότερα από αυτά να κατακτούν τις πρώτες θέσεις στις κατηγορίες τους.

Σε σχετική δήλωσή του ο κ. Γιάννης Πετούλης, διευθύνων σύμβουλος της Volvo Car Hellas τόνισε: «Σε μία τόσο ανταγωνιστική αγορά που αφ’ ενός παρουσιάζει σημάδια ανάκαμψης και αφ’ ετέρου έχει μετατοπιστεί προς μικρότερα και χαμηλού κυβισμού αυτοκίνητα, το να επιτυγχάνει μία premium μάρκα ρεκόρ μεριδίου αγοράς και μάλιστα για τέταρτο συνεχή χρόνο, σίγουρα αποτελεί μεγάλη επιτυχία.

Για μας, ακόμα πιο σημαντικό είναι ότι η μάρκα μας παρουσίασε το 2014 άνοδο που ξεπέρασε την αντίστοιχη που σημείωσε η αγορά στο σύνολό της, κάτι που αποδεικνύει την συνεχώς αυξανόμενη εκτίμηση στη Volvo και τις αξίες που πρεσβεύει, από τους Έλληνες καταναλωτές. Αυτή είναι ίσως η μεγαλύτερη επιτυχία της μάρκας και τους ευχαριστούμε!

Το 2015, με την άφιξη αρχικά του Νέου XC90 και στη συνέχεια των Νέων S60 Cross Country και V60 Cross Country, σε συνδυασμό με τη νέα γενιά κινητήρων και αυτόματων κιβωτίων Drive-E, που χαρακτηρίζονται από εντυπωσιακά νούμερα ισχύος και κατανάλωσης, θεωρούμε ότι θα είναι μία εξίσου επιτυχημένη χρονιά.

Η Volvo βρίσκεται σε διαρκή άνοδο και αυτό υπογραμμίζουν και τα πολύ καλά αποτελέσματα που σημείωσε η μάρκα διεθνώς». Όντως, το 2014 ήταν μία χρονιά επιτυχιών για τη Volvo και σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η σουηδική μάρκα κατέγραψε συνολικές πωλήσεις 465.866 αυτοκινήτων, που αντιπροσωπεύουν αύξηση 8,9% σε σχέση με το 2013 και αποτελεί την καλύτερη επίδοση που έχει σημειώσει ποτέ! Σε αυτό συνετέλεσε η σημαντική άνοδος της Volvo στην ευρωπαϊκή αγορά.

Χαρακτηριστικά, οι πωλήσεις σε Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο το 2014 παρουσίασαν αύξηση 25,5 και 18,3% αντίστοιχα ενώ και στη Σουηδία η αύξηση ήταν εντυπωσιακή, της τάξης του 17,4%. Στο σύνολό της, η ευρωπαϊκή αγορά παρουσίασε αύξηση 11,4% για τη Volvo, με πωλήσεις που έφτασαν τις 243.514 αυτοκίνητα. Ανάλογη ήταν η αύξηση και στην αγορά της Κίνας, όπου το ποσοστό ήταν +32,8% και τα πωληθέντα αυτοκίνητα 81.221.